starstable-life

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Kate - 2 mars 2015 13:25

Heeeeej! Nu har jag trådlöst nät! :D Dock så har jag det bara på min mobil och vår bärbara dator. På vår bärbara dator kan jag inte ta screenshots från sso, men jag kan spela sso. Det är mycket viktigare än att kunna ta screenshots tkr jag. ^^ Men nu ska jag vänta på att mamma kommer, orkar inte vara hos någon kompis då jag är jätte trött och jag har inget busskort o inga pengar så jag kan heller inte åka buss. Men nu mst jag sms:a mamma och fråga om hon kommer eller inte, för jag har stått här en stund nu..
Ses <3 // Katten

Katten


Hejsan hejsan! Mitt namn är Kate Lightgirl och jag bloggar om spelet StarStableOnline. Det är ett fantastiskt roligt hästspel. Jag har 18 underbara hästar och är i level 16, snart 17 dock. För mer info, kolla presentationen :)

Mina hästar

Fråga mig en fråga!

0 besvarade frågor

Översätt (Translate)

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken häst ska jag skriva info om först?
 Thunderjoy
 Winterplay
 Marbleprincess
 Winterheart
 Supernova
 Darkpearl
 Golddream
 Crazymaster
 Lemonheart
 Miniangel
 Eveningrain
 Eveningmadness
 Dangertrouble
 Northblaze

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards