starstable-life

Alla inlägg under februari 2015

Av Kate - 28 februari 2015 12:55

Hejsan! Vill bara meddela er om att jag ska flytta om några timmar tror jag! Woop woop! Vi har än så länge inget internet där, vi får det först på måndag. ni får vänta tills dess, då är jag tillbaka!


Förresten, ursäkta för att det inte kommit några bildbomber. Haft fullt upp med att packa! Jag hoppas ni förstår <3

// Katten

PS. Här får ni en bild på ett djuröga som jag ritat i ibis Paint X.  

Ja jag vet, det ser fult ut. ^^.


Av Kate - 26 februari 2015 15:45

Hejsan! Jag ber såmycket om ursäkt för att bildbomb nummer två inte kom igår. Launchern funkade inte och jag fick typ damp på den O_O Aja, därför får ni nu både nummer två och tre :)                                           

Lovar att det blir MINST 3 till bildbomber.. Heh.

Vi ses då, baai! // Katten



Av Kate - 25 februari 2015 13:52

Hejsan! Första bildbomben av eventet! Det blir 10 bilder pär bildbomb ;)

PS. När jag kollade igenom bilderna insåg jag att det blir fler än 3 bildbomber.. Oupsi.. DS.

Dem är inte i ordning ;)                     

Det finns mycket mer att visa ;) Om inte man kan logga in inom två timmar så kommer det en bildbomd då (runt kl 16) Annars får vi se när det blir.

Ha en bra dag, fina läsare! //Katten

Av Kate - 24 februari 2015 19:36

Hejsan! Nu (för ett tag sen, men jag fick reda på det för två dagar sedan) har vi fått reda på att det kommer ett stort shopping center! Trailer:

(Om ni inte kan se den så finns det en länk HÄR) Åh guud vad jag längtar! Dock har jag bara 150 SC på kate (so pro x.x) så jag ska shoppa på mitt andra LifeTime-konto på server 2 istället. Claire Goldsmith heter hon! Där har jag runt 770 (inte mkt but who cares? ;P) så aa..

 

Bild från tidigare idag när jag och Iza (Izabella Silvergren) Filmade till vår serie xD ( Man måste ju ta lite paus? ;) )


Förresten, tänkte skriva detta typ i måndags men hade massor av läxor att göra, så jag skriver det nu; I söndags hade vi event med SP (Shady Pearls) och jisses vad roligt det var! DET VAR INTE FÖR ATT DEM ÄR KÄNDA!  Vi chattade och körde tjuv och polis. Dock gick det inte så bra på uteritten.. Heh. DP (Different Pandas) skulle gå bakom Lille och dem i SP skulle gå bakom Frupp. Mer får ni veta imorgon för då kommer det inte en, inte två, utan tre hela bildbomber (olika inlägg) Då har ni ju liksom något att läsa om under väntan för uppdateringen ;)

Ses! ♥ //Katten



Av Kate - 23 februari 2015 18:10

Hejsan! Förlåt för dålig bloggning. Har haft fullt upp med läxor och kompisar. Idag följde Iza (Izabella Silvergren) med mig hem från skolan :D Vi har börjat på en trailer till vår film, på iMovie. Eftersom den är på iMovie har den rätt dålig kvalité.. heh Bara så ni vet blir det nog inte så mycket inlägg, fram tills onsdag för då KOMMER JORVIK CITY!! I alla fall vad jag hört, haha :D Bjuder på några bilder från idag :3

 

HEJ SVHENN! :D (haha what? o.o)

 

Och en bild på mig från Iza :) Älskar att se mig själv röra mig, från andras konton HAHA

//Katten



Av Kate - 22 februari 2015 13:59

Än sålänge i alla fall.. ♥

 

Av Kate - 21 februari 2015 20:13

Hej! Detta blir endast ett kort inlägg. Ni kanske undrar vart redigeringen tog vägen? Ja det undrar jag med.. O_o Nej, det gör jag inte.. Därför att första blev dålig, då började jag med en ny.. Den blev också dålig, sen började jag på en ny.. igen. Den blev heller inte bra! ._." Det var sjukt störigt. Men nu ska jag se på Melodifestivalen. Vi ses!
// Katten

Av Kate - 21 februari 2015 14:15

Hejsan! Jag har precis köpt en ny häst.. IGEN! Den var typ 2cute4me (för söt för mig) så jag kunde inte hålla mig D;

Hans namn blev Peaceprince. Peace är ju fred på svenska, ellerhur? Jo, därför kallar jag honom för "Freddy"! Först tänkte jag om jag kunde göra ett smeknamn av "Fred" och då kom jag tänka på ett av mina absoluta favorit spel, Five Nights at Freddy's. Det är ett jätte kul skräckspel, men aja. Där finns det en "animatronic" som heter Freddy, och så blev hans smeknamn :) Bild på Peaceprince:  

Hur söt får man inte vara? *w* Har gått och varit kär i denna hästen sedan låångt tillbaka. Jag vet att han liknar Rainy (Eveningrain) men jag tänkte ändå sälja honom snart.. :s Jag menar, han är för mycket svart.. typ. Absolut inget illa menat mot dem som har en sådan häst! 


Men men, nu ska jag ta och redigera en bild på mig och Freddy :) Vi ses!

// Katten 

Katten


Hejsan hejsan! Mitt namn är Kate Lightgirl och jag bloggar om spelet StarStableOnline. Det är ett fantastiskt roligt hästspel. Jag har 18 underbara hästar och är i level 16, snart 17 dock. För mer info, kolla presentationen :)

Mina hästar

Fråga mig en fråga!

0 besvarade frågor

Översätt (Translate)

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken häst ska jag skriva info om först?
 Thunderjoy
 Winterplay
 Marbleprincess
 Winterheart
 Supernova
 Darkpearl
 Golddream
 Crazymaster
 Lemonheart
 Miniangel
 Eveningrain
 Eveningmadness
 Dangertrouble
 Northblaze

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards