starstable-life

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Kate - 1 mars 2015 08:24

Hejsan! Imorn får jag nätverk. Då kan jag lägga ut dem sista bildbomberna av eventet (om det inte är för många) och så kan jag logga sso igen. Förresten, jag har typ slutat spela på Tilde. Istället spelar jag nu bara på:
? Claire Goldsmith (Server 2, Ägare av Glorious Swans)
? Kate Lightgirl (Server 1, Medlem i Different Pandas)
? fet text Cecilia Southwright (Server1, Medlem i Confused Bombs)fet text
Cecilia är ett väldigt gammalt konto ^^ Just nu är hon halvvägs till level 11 och SR i 14 dagar. Imorn när vi får nätverk ska jag fråga om jag kan få SR i 2 månader på henne. Och om jag får SC i födelsedagspresent (fyller år om 8 dagar!!! :D) så ska jag väl köpa det på henne. Kate & Claire är ju LifeTimes och får SC varje lördag, men det får ju inte Cess. (Som jag kallar henne) I alla fall, just nu bor vi typ i ett halvfärdigt hus, haha! ^^

Ville bara slänga in ett inlägg för skojs skull. Vi har inte packat upp min dator än så detta inlägget kommer från mobilen. Bjuder på en skiss jag gjort och en bild på när jag chattar med mig själv på Kik Cx
// Katten <3

Katten


Hejsan hejsan! Mitt namn är Kate Lightgirl och jag bloggar om spelet StarStableOnline. Det är ett fantastiskt roligt hästspel. Jag har 18 underbara hästar och är i level 16, snart 17 dock. För mer info, kolla presentationen :)

Mina hästar

Fråga mig en fråga!

0 besvarade frågor

Översätt (Translate)

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken häst ska jag skriva info om först?
 Thunderjoy
 Winterplay
 Marbleprincess
 Winterheart
 Supernova
 Darkpearl
 Golddream
 Crazymaster
 Lemonheart
 Miniangel
 Eveningrain
 Eveningmadness
 Dangertrouble
 Northblaze

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards